onsdag, april 19, 2006

På lördag 22 april - det första Honky-Tonket!

Kära Honky-Tonkers!
Jag känner mig oerhört glad och lite lätt rörd att få sammankalla till det första Honky-Tonket! Det är alltså nu på lördag den 22 april och spelplatsen är hemma hos mig på söder klockan 17 - "Den gröna timmen"! Har inte bestämt mig för vilken spelplan som ska dammas av och dess pjäser poleras... har ni några önskemål kanske...? Det är mycket, mycket roligt att ALLA kan komma på vår första sammankomst! VÄLKOMNA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, jag ser verkligen fram emot att få debutera i spelklubbssammanhang.
Mitt förslag är att öppna med ett gammalt hederligt Monopol (jag fick för mig att du just kommit över ett "modell äldre" med trähus och järnpjäser)...fast det är ju inte så noga, såklart; det viktiga är att ses (lite som att deltaga i OS). Jag lovar att min konspirationsnoja över det där med äggvästabluffen har gått över tills på lördag. SES då!

Maria sa...

Well, monopoly it is then...