onsdag, februari 14, 2007

Smärtor i halsen på redaktionen!





















Jag måste meddela att jag gått och blivit förkyld... jag har oerhörda smärtor i halsen, men jag sjunger ändå - jag är ju en sång och dansman - for heaven sake! Men tyck inte synd om mig, min smoking är nypressad, världens snyggaste polisongerna är välvaxade, frisyren är ändå fylligt mustig&krullig och jag mjukar upp my sore throat med drajjor hela dagarna. Jag firar 40-års jubileum i år, det är 40 år sedan min singel "Release Me" toppade listorna... gosh... 40 years...!? Enought sentimentality! Jag sätter därmed upp en show i Las-Vegas om två veckor, jag hoppas att de av er som kan komma över verkligen gör det - jag står för notan of course! Well, sötnosar... ta en titt på min snygga hemsida här!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Shit va snygg du är Engelbert!

Engelbert Humperdinck sa...

Oh Baby... do you wana!? Oh sorry, jag är så van vid goupies att jag glömmer mig ibland! Ni är en fager ungmö ni med!

All respekt... jag menade inte... du vet... sorry... tjejjer är efter mig hela tiden... hmmm... 'schäkta!

Maria sa...

Daaarling Engelbert! Om du bjussar så dyker jag upp precis var helst du önskar!!!

See you in Vegas baby... in Vegas...