fredag, maj 11, 2007

Affischering härmed förbjudet!



Här kommer man till jobbet på morgonen men nytvättade och fluriga polisonger... och vad möter mig när jag öppnar dörren och kliver in på redaktionen??? Jo någon har affischerat hela kontoret med denna bild... jag har mina misstankar... men Ginger förnekar att detta skulle vara en jättekanins verk och skyller på andra Honky-Tonkersmedlemmar vilka påstås ha smygit runt här på redaktionen nattetid! Det känns nödvändigt med ett litet runda bordssamtal, ta med fikabröd så fixar jag java!

5 kommentarer:

Groucho sa...

Jag är absolut oskyldig till detta guerillabrott!!!

Simon Templar sa...

Not me!

Maria sa...

Det är inte jag heller, så mycket kan jag erkänna!!!

Holly Golightly sa...

Skulle det vara Moi?
No!

Fikatanten sa...

Icke-picke-pö!