söndag, februari 11, 2007

Födelsedag!

The Honky-Tonky fyller idag ett år! Vi har haft en uppluckrad första säsong beroendes på olika resor, barnatillkomster, förvirring gällande vem som huserar Absintheflaskan, fulltecknade samt dolda agendor... Det är så det blir... Men nu har jag ryckt tag i det estetiska uttrycket här på sidan... så om ni tar hand om nyfödda, planerar resor till Brazilien, renoverar hallar, skor hästar, praktiserar, trallar med rallare, planerar kalas, odlar mustasch-kol i garaget, införskaffar Bröderna Marx filmer eller... tja, whatever... fortsätt med det... så tar vi ett Honky så fort tillfälle ges... Under tiden fixar jag vidare här...!

Just ja!
Så har ju två av oss fyllt 40... en till fyller om någon månad... en har fyllt ojämnt och även en till... och så är det Rudiegirl som också fyllt... Vi kan väl säga att nu när bloggen fyllt ett år, så har vi alla gjort det! Grattis på oss!

6 kommentarer:

Frippe sa...

Wow! Grattis till er! Jag har själv inte vågat ansöka till er klubb ännu, vi får se om jag törs kasta mig in i er lejonkula i år!?

Maria sa...

Tack Frippis! Det vore trevligt med lite mer manlig fägring i klubben!

Engelbert Humperdinck sa...

Jag gratulerar av hela my big heart! One year is huge!

Lotta sa...

Hurra som faan till alla Tonkers !

Fikatanten sa...

Jag bakade bullar och kakor! Men jag åt upp allt själv, förutom det jag frös ner!

Simon Templar sa...

Sorry, I was on a mission... blev det någon bulle över eller kan du baka nya!?