fredag, februari 09, 2007

Micke - skärpning!

Så här kan vi inte ha det - totalt odiciplinerat!

Sajna in för fan och sluta spela svår... det får du göra på nästa Honky-Tonk istället!!! Jag har flera okända ord som bör in i vår ordbok och mustasch har jag haft påmålad i ett halvår snart!!!

Om du fortsätter slira undan så måste vi ta till diciplinära straff i denna samkvämsklubb, och det min vän, det vill du väl inte vara orsaken till!

Du är nu far till två barn också! Vill du att de ska se dig som en slöhög!? Nej, jag tänkte väl det, så se till att skärpa dig nu!

OBS! Detta var sista varningen, nästa varning skickar jag direkt till inkasso utan att passera GÅ!

1 kommentar:

Fikatanten sa...

Bra gjort m! Du är banne mig värd en ask bondkakor nu när du ansträngt dig så att hamna i listan!