onsdag, februari 21, 2007

Tävling!














På eget bevåg utlyser jag härmed en tävling där priset är en exklusiv biljett till min konsert i Las Vegas på det anrika Caesars Palace den 17 april... Tja, ni kan få krama mig och smeka mina polisonger också!

The Honky-Tonkers har av en händelse fått en ny maskot - en jättekanin - vilken huserar och rumstrerar om här på redaktionen - det har ni säkert inte gått miste om, och den behöver få ett passande namn.

Så, ta dig en titt på
långörat... vad ska killen heta... och lämna ditt namnförslag som ett mothugg så kanske det blir du och jag som ses i Las Vegas Baby!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta mig, men det där är nog MIN kanin!!!!!!

Groucho sa...

Ursäkta mig Mr Fuglesang, men Kaninen tillhör mig... eller oss här på The Honky-Tonkers nu! Du skötte inte om den så som den önskade och nu har den fattat tycke för mig - simple rules of nature! Du skulle ha tagit hand om den lite bättre...

Anonym sa...

Jag tycker kaninen ska heta "Ludgo-Pelle" efter den ökända dragspelaren.
Ludgo-Pelle spelar både svensk dansbansmusik och gammeldans och verkar göra det både ensamt och tillsammans med andra.

Simon Templar sa...

Finns bara ett namn - Tony Curtis!
See you in Vegas Man!

Anonym sa...

Ok, jag förstår! Men då framhärdar jag med hela min astronautkompetens att kaninen bör heta Christer, efter mig!

Anonym sa...

Eller Christer efter MIG!!!

Fikatanten sa...

Skorpan!

Holly Golightly sa...

Well it must be Tiffany of course!

Anonym sa...

Vad sägs om "Provance"?

Anonym sa...

Jo, det ska stavas med a!

Dragspelarn sa...

Jag tycker att kaninens fina röda päls borde ge honom det självklara namnet Ginger, efter Ginger Rogers!